Autor: admin

investigation begins at troubled Torrance refinery

investigation begins at troubled Torrance refinery

Torrance firefighters are researching the cause of a fire Saturday morning at the Torrance Refining Co. grueling. After getting reports of an outburst. They extinguished the blaze within a half hour, had said Torrance Fire Capt. Robert Millea. City officials later issued an alert on the grounds that there was „No offsite impact,

the previous Exxon Mobil refinery on West 190th Street, Now owned by New jersey based PBF heat Inc, Has been the site of several incidents as time goes by, Prompting protests from residents over safety and environmental issues. The latest incident occurred on the two year anniversary of a major explosion at the refinery that shuttered most of its operations for over a year.

shoots, Explosions at Torrance refinery have local community on edge Ivan Penn and Tony Barboza

An explosion last year at a Torrance oil refinery spewed smoke and dust into surrounding communities andalerted residents to the dangers of living near the sprawling industrial complex.

ever since then, Shutdowns, Flaring incidents and a fire that broke out Tuesday have only shot up anxiety about.

An explosion last year at a Torrance oil refinery spewed smoke and dust into surrounding areas andalerted residents to the dangers of living near the sprawling industrial complex.

ever since then, Shutdowns, Flaring incidents and a fire that broke out Tuesday have only enlarged anxiety about.

(Ivan Penn and as well as Tony Barboza)

In that experience, A giant piece of pollution control instruments called a precipitator blew up, Filling Chinese Wholesale Jerseys
the air with the dust and dirt. Federal government bodies called the explosion a „bad near miss“ That could have ended in a „Potentially huge release“ Cheap Jerseys
Into adjoining communities. Chemical Safety Board released findings that one power tool narrowly missed crashing into a tank in the alkylation unit. The tank contained tens of a lot of money of modified hydrofluoric acid. representative. Ted n. Lieu (D usually are) Said he would urge the chemical Safety Board to include Saturday’s incident in its probe of the 2015 explosion. He commended the South Coast Air Quality Management District for proposing to phase out modified hydrofluoric acid at ca has been refineries.

„Refineries are not used to have explosions, Lieu understood, with the addition of that „God could possibly warn us again,

A local group called the Torrance Refinery Action Alliance had already been planning a rally and march to the refinery Saturday to demand safety benefits when residents were alerted to the fire. Refinery workers had been planning their own showing in response, depending on the Daily Breeze.

Maureen Mauk, One of the founders of homes Lobbying Against Refinery Exposures, Said the timing of most up-to-date incident was ironic.

„every single single day it seems we’re getting another warning. what’s going it take for local, State and federal officials to realize what danger town is in, Mauk made.

Podpořte nás sdílením

Otázky a odpovědi z červnového čísla Share International

Otázky a odpovědi z červnového čísla Share International

Proč Sai Bába zemřel dříve, než se čekalo, a co se tím změní? Co udělat se svrženými arabskými vůdci? Jak to bylo se smrtí Usámy Bin Ládina? Je něco na pověstech o Glastonbury? Energie kolem jarních úplňkových svátků…

Číst více Číst více

Kolik rozhovorů zatím Maitréja poskytl v USA?

Dvacet devět.

 

Kolik rozhovorů zatím Maitréja poskytl v Mexiku?

Sedm.

 

Začal již Maitréja poskytovat rozhovory sám za sebe, to jest, už ne jako člen panelové diskuse?

Ano.

 

(1) Satjá Sai Bába dnes opustil fyzické tělo (24. dubna 2011) a mne bolí srdce nad touto ztrátou. Došlo k tomu dříve, než jsem čekal. V myšlenkách však vím, že bude vždy s námi. Můžete poskytnout nějakou útěchu, je-li to možné? (2) Bude odteď Maitréjův Den deklarace nějakým způsobem urychlen?

(1) Sai Bába zemřel, takže jeho vliv na svět již nebude dosahovat té míry, jako tomu bylo předtím. Měli bychom však mít na paměti, že Satjá Sai Bába předpověděl své třetí vtělení, kdy se za pár let vrátí jako Préma Sai. (2) Ne nezbytně. Den deklarace má svůj vlastní rytmus.

 

Rád bych se zeptal na nedávnou smrt Satjá Sai Báby. Jak praví váš Mistr, Sai Bába ztělesňuje energii kosmického Krista a Maitréja je planetárním Kristem. (1) Sai Bába, jakožto kosmický Kristus má za úkol připravovat lidi na práci Maitréji, planetárního Krista. Znamená jeho nedávná smrt, že dokončil svou práci a lidstvo je připraveno na Maitréju? (2) Znamená to také, že se Maitréja dostává blíže k otevřené práci s lidstvem, takže není potřeba, aby planetární a kosmický Kristus byli ve světě zároveň? Děkuji za vaši odpověď.

(1) Nikoliv. Vaše otázka prozrazuje neporozumění účelu Sai Bábovy inkarnace. Sai Bába nepřišel jako kosmický Kristus, aby připravil lidstvo na Maitréjovu práci. Přišel za svým vlastním účelem jako avatár. Tato otázka je tedy zbytečná.
(2) Tuto otázku opět není třeba pokládat. Sai Babova smrt nemá nic společného tím, zdali jsou lidé připraveni na Maitréjovu veřejnou přítomnost, či nikoliv.

 

Říká se, že Sai Baba předpověděl, že se dožije věku 96-ti let, ale žil jen 84 let. Mýlil se snad ve své předpovědi?

Následující upřesňující vysvětlení poskytl Sai Bábův následovník Šrí Philip M. Prasád a bylo publikováno v Malayalam Daily, v Kerále v Indii, 25. dubna 2011.

„Sai Bábova předpověď byla pravdivá. Podle Římského kalendáře se dožil věku 84 let. Avšak v Sai Bábových projevech si můžeme často povšimnout, že své výpočty popisuje na hvězdném (lunárním) základě. V Indické astrologii je v každém měsíci 27 hvězd, počínajíce Aswathou a konče Revathou. Díky tomu je rok se 12 měsíci rozložen do 324 dnů. Sai Bába se narodil 23. listopadu 1926. Od toho dne do 24. dubna 2011 uplynulo celkem 30 834 dnů. Pokud toto vydělíme 324, dostaneme 95 let a 54 dní. Stejně tak, za předpokladu výpočtů na základě hvězd, byl právě ve svém 96. roce, ze kterého uplynulo 54 dní, když opustil své fyzické tělo.“

 

Bude Sai Bába i nadále přítomen svým vědomím, a aby dohlížel na své životní dílo, inspiroval a vedl své oddané?

Ano.

 

Bude Sai Baba i nadále prostupovat Benjamina Creme na konci jeho veřejných přednášek, jak to po mnoho let činil?

Ano.

 

Je správné říci, že se Sai Baba sám obětoval – tím, že bral na sebe karmu a nemoci mnoha svých následovníků a tím ukrátil svůj život?

On Svůj život neukrátil, ale při několika příležitostech na Sebe vzal na kratší dobu karmu Svých následovníků. To však nebylo příčinou jeho smrti.

 

Právě došlo k oznámení zabití Usámy Bin Ládina v Pákistánu speciální americkou útočnou jednotkou. Byl údajně zabit výstřelem do oka (přestože byl neozbrojen) a jeho tělo bylo pohřbeno do moře, což znamená, že nemůže být poskytnuto k ohledání. Můžete říci, zdali je toto opravdu Bin Ládinův konec?

Věřím, že Usáma Bin Ládin již není mezi živými. Avšak tato zpráva od amerických úřadů se neshoduje s mými informacemi. Podle nich Usáma Bin Ládin zemřel poklidně, po dlouhém boji s nemocí v roce 2006. Než zemřel, přál si, aby jeho volání po „spravedlnosti“ (jak jí chápal on sám) pokračovalo a zařídil, aby jeden z mnoha jeho mladších bratrů udržoval mýtus o jeho přítomnosti.

 

Zesnulá pákistánská politička Benazír Bhuttová prohlásila v roce 2007 během interview, že Usáma Bin Ládin je mrtev. (1) Měla pravdu? (2) Jak zemřel? (3) Kde je pohřbeno jeho tělo? (4) Pokud jsou tyto události pravdivé, proč byla jeho smrt udržována v tajnosti? (5) Je-li tomu tak, jak dlouho věděli Američané o Bin Ládinově úmrtí?

(1) Ano. (2) Zemřel po dlouhém boji s rakovinou a nemocí ledvin. (3) Nebyl pohřben, ale spálen. (4) Chtěl tím udržet svůj mýtus, aby dál získával mladé lidi. (5) Američané zřejmě věřili, že je stále naživu.

 

Proč byl Usáma Bin Ládin zastřelen? Proč nebyl chycen a předán spravedlnosti?

Na to se zeptejte Američanů.

 

Proč bylo jeho tělo „pohřbeno v moři“?

Zeptejte se Američanů.

 

Na zprávách o smrti Usámy Bin Ládina je cosi velmi podezřelého. Připomíná to ona takzvaná svědectví toho, jak „nalezli“ Saddáma Husajna a jiná „fakta“ okolo jeho „soudního procesu“ a tak dále. Co vy na to?

Přesně tak.

 

Jedna z reportáží z Bin Ládinova úkrytu zmiňovala, že se tam nenašel žádný přístroj na dialýzu, přestože bylo dobře známo, že trpěl vážnými problémy s ledvinami. Ukazuje tento fakt na to, že v onom úkrytu Usáma Bin Ládin nežil?

Podle mých informací tam nikdy nebydlel.

 

Maitréjova kresba z květnového Share International roku 2011 je úchvatná. Přitahuje zrak a drží pozornost pokaždé, když na ni pohlédnete. Chci se zeptat, co znamenají ony vlnité čáry, které jdou jedna po druhé z té mírumilovné postavy připomínající Buddhu. Děkuji vám za zveřejnění Maitréjovy kresby.
Tyto čáry představují vyzařování duchovní energie.

 

(1) Myslíte si, že síla lidí v Libyi a Sýrii zvítězí? (2) Jaké řešení bude nejpraktičtější pro každou zemi?

(1) Nakonec ano. (2) Problémy státu a připravenost každé země jsou různé. Nakonec však, povbuzována Maitréjou,  íla lidí, sdílení a spravedlnost zvítězí po celém světě.

 

Měli by být diktátoři a despotičtí vládci předáni spravedlnosti?

Osobně si myslím, že nikoliv. Nic to nevyřeší, jen se tím prodlužuje volání po pomstě.

 

Možná by mělo byt starým samovládcům poskytnut azyl a amnestie.

Ano, souhlasím.

 

Jaký je nejlepší způsob vypořádatí se s Tálibánem v Afghánistánu a Jemenu?

Jako všude ve světě, lidé potřebují svobodu, spravedlnost a mír. Tálibán není výjimka.

 

Dne 23. dubna jsem si na noční obloze povšiml oranžově svítící koule. Nacházela na zápaěd až severozápadě ve Steyru v Rakousku. Asi po dvou minutách světlo zmizelo, zůstala jen malá černá díra, pohybující se na sever. Vyfotil jsem ji a pozoroval dalekohledem. Mohlo by jít o část galaktické flotily či o Marťany?

Ona „koule“ byla vesmírná loď – průzkumné plavidlo z Marsu.

 

Žijeme nedaleko Glastonbury ve Spojeném Království. (1) Často se zamýšlíme nad tím, zdali Ježíš Kristus a Josef opravdu navštívili toto místo. (2) Domníváme se, že má Glastonbury zvláštní význam jako srdeční čakra planety Země, je to tak? (3) Navštíví v budoucnu Maitréja či jiná pokročilá bytost tuto oblast? (4) Nebo zde již byli? (5) Bude mít tato oblast nějaký význam v novém, osvícenějším světě budoucnosti, za předpokladu že pokročíme vpřed jako celá lidská rodina?

(1) Ne. (2) Ne, není. Jde o iluzi, udržovanou jedinci pro jejich vlastní účely. (3) To se ještě uvidí. (4) Ne. (5) Nijak zvlášť.

 

Dalo by se říci, že s nadcházejícím jarem a jarními duchovními úplňkovým svátky Velikonoc, Vesaku a Krista budou na planetu skrze Hierarchii proudit mocnější energie?

Ano. Takový je vždy účel těchto svátků.

 

Proč se prodloužená skupinová Transmisní meditace o Velikonocích a Vesaku (viz Share International a jarní úplňkové svátky) a Maitréjova požehnání neshodují s opravdovými daty svátků? Velikonoční prodloužené skupinové meditace byly naplánovány na týden po úplňku v Beranu. Maitréjovo požehnání se také koná čtyři dny až týden po datu svátku v úplňku.

Konají se podle pokynů mého Mistra.

 

Share International z dubna 2011 vyšel článek o „Případu přátelství“. Podle tohoto článku se měli mnozí Italové setkávat s vesmírnými lidmi, kteří pracují v podzemních základnách v Itálii. Podobné projekty mají probíhat i v ostatních zemích. Doslechl jsem se nedávno o příběhu, který je dobře znám v kruzích ufologů v Chile, ale jen pomalu proniká do zahraničí. Šlo o chilskou skupinu radioamatérů, kteří komunikovali se skupinou mimozemšťanů, žijících na odlehlém ostrůvku v jižním Pacifiku, zvaném Ostrov přátelství. (1) Je tato mimozemská komunita napojená na ty v ostatních Případech přátelství? (2) Existuje tato komunita na pevné fyzické úrovni, či étericko-fyzické?

(1) Ano. (2) Na étericko-fyzické.

 

Na královské svatbě prince Williama a Catherine Middleton dne 29. dubna 2011 jsem pocítil mocnou energii. Došlo k tomu během bohoslužby ve Westminster Abbey v Londýně. Mohl by váš Mistr potvrdit, zdali šlo o Maitréjovo požehnání?

Ano. Maitréja udělil požehnání během bohoslužby v okamžiku, kdy arcibiskup z Canterbury, Rowan Williams prohlásil pár za muže a ženu slovy „Ve jménu Otce, Syna i Ducha svatého“. Při všech svatbách v každém náboženství se uděluje požehnání. Požehnání často poskytuje Mistr Ježíš. Pokud ale je kněz vysokého postavení, například biskup, požehnání uděluje Maitréja. Stejně tak, pokud lidé v kostele přijímají Eucharistii (oplatek a víno), dostanou automaticky požehnání od Mistra Ježíše a Maitréji.

 

Můžete prosím poskytnout strukturu paprsků a vývojového stupně následujících lidí?
Usáma Bin Ládin (1957 – 2006), Saudsko Arabský vůdce Al Káidy.

Duše 3; Osobnost 6 (6); Mentální 6 (3); Astrální 1 (6); Fyzické 7 (1). Vývojový stupeň: 1.3

Max van der Stoel (1924-2011), holandský velvyslanec v OSN, politik a bývalý ministr zahraničních věcí.

Duše 2; Osobnost 6 (4); Mentální 3 (7); Astrální 6 (2); Fyzické 7 (3). Vývojový stupeň: 1.4

Podpořte nás sdílením

Otázky a odpovědi z prosincového časopisu Share International

Otázky a odpovědi z prosincového časopisu Share International

Kromě otázek na dění ve světě, UFO a přírodní katastrofy je hned na začátku uveden zajímavý dopis redakci Share International o bezprostředním oknu příležitosti pro první televizní vystoupení Maitréji Krista v americké televizní stanici.

Číst více Číst více

Podpořte nás sdílením

Otázky a odpovědi z dubnového časopisu Share International

Otázky a odpovědi z dubnového časopisu Share International

Další informace o Maitréjových televizních rozhovorech, příčiny zemětřesení na Haiti a v Chile, experimentální komunita v Rusku, UFO v renesančním malířství jsou témata otázek, na které odpovídá pan Creme v dubnovém čísle Share International.

Číst více Číst více

Kolik rozhovorů již Maitréja poskytl?

Maitréja poskytl dosud devět rozhovorů (v době, kdy to jde do tisku).

Je „okno příležitosti“, které jste zmiňoval v březnovém vydání Share International stále otevřené?

Ano.

Uskutečnily se Maitréjovy rozhovory v Americe nebo někde jinde?

Maitréjovy rozhovory se prozatím odehrávaly v Americe. Půjde ale z Ameriky do dalších zemí: do Japonska, Evropy, Jižní Ameriky, Ruska a Číny a bude hovořit ke světu. Nezapomeňte, že když při rozhovorech hovoří, tak v naprosté většině případů probíhá současně vysílání po internetu. Jsou to velmi sledované televizní rozhovory na velkých televizních programech a na internetu Jej mohou poslouchat a sledovat najednou miliony lidí.

V Americe mluví anglicky; pokud by byl v Japonsku, hovořil by japonsky; v Rusku rusky, v Číně čínsky, v Jižní Americe španělsky nebo portugalsky. Tak budou miliony lidí slyšet a mít dostupný každý rozhovor, který poskytne.

Uskutečnily se všechny dosavadní Maitréjovy rozhovory v USA na stejném kanále?

Ano. Na stejném kanále.

Jak dlouho televizní rozhovory průměrně trvají?

V průměru trvají kolem půl hodiny.

(1) Domnívám se, že v Share International bylo jednou řečeno, že během prvních rozhovorů se Maitréja bude ukazovat zdrženlivým způsobem, jako kdyby se pokoušel nedat lidem najevo celé Své vyzařování, tak aby nám dal čas přizpůsobit se Jeho přítomnosti. Stalo se tak? (2) Můžeme očekávat jasnější ‘energetickou zprávu‘ nebo účinek v následujících měsících, když jej uvidíme v televizi nebo na internetu? (3) Byla Maitréjova vystoupení tak úspěšná, jak bylo v plánu?

(1) To není přesně ten případ. Představil se zdrženlivým způsobem, klidným způsobem. Dalo mu práci, aby nevystrašil ty, kterým chce pomoci. Takhle to pokračuje, ačkoliv je více otevřenější než napoprvé. Nemá to nic do činění s Jeho ‘vyzařováním‘. (2) Jistě bude více otevřenější, ale je také opatrný při omezování nebo zmírňování Své ‘energetické přítomnosti‘. (3) Zatím byly přiměřeně úspěšné.

(1) Vystupuje Maitréja při svých televizních rozhovorech v USA stále pod tím samým jménem? (2) Vypadá Maitréja stále stejně ve všech televizních rozhovorech? Používá Maitréja pro všechny rozhovory své současné tělo nebo používá pro některé z nich nebo pro všechny tělesné převleky?

(1) Ano. (2) Obměňuje své šaty (jak to děláme všichni). Používá tělo, ve kterém se objevil na světě.

V lednovém a únorovém čísle Share International jste řekl, že nemůžete dát přesný čas, den ani žádnou informaci o Maitréjových rozhovorech z takových a takových důvodů, pak v otázce tři říkáte, že neexistuje žádný přesný datum pro Den deklarace a že není v plánu na rok 2012. Předpokládám, že argument, aby lidé přijímali Maitréju pro to, co prosazuje, a ne protože se domnívají, že On je Světovým Učitelem stále platí. V otázce čtyři však říkáte, že média uvedou čas, kdy se Den deklarace uskuteční. Takže, můžete to vysvětlit?

Média provedou přípravy na Den Deklarace, až lidé budou požadovat, aby se Maitréja objevil před světem.

Je to úžasné, že Maitréju mohou vidět a slyšet desítky milionů nebo dokonce stovky milionů lidí kdekoliv na světě. Vzpomínám si, jak novináři čekali na Maitréju v Londýně s Patricií Pitchon [31. července 1985], kdy se Hierarchie zjevně rozhodla pohnout s věcmi kupředu, a zaútočily na ni síly zla, zvláště ty z meziplanetárního prostoru, ty, jež jsou nazývány Kosmickými silami zla. Hierarchie tak byla donucena chránit Zemi a některé kroky Opětovného příchodu se musely odložit. Nyní, když Maitréja vystoupil na veřejnost, vyplývá z toho, že naše planeta je více odstíněna proti pronikání Kosmických sil zla, jako důsledek svolení z božských úrovní naší planety a výše, aby bylo dovoleno Hierarchii pracovat bez přerušování?

Ne. Maitréja využil v daný čas výhodu otevření okna příležitosti.

Můžete něco říci o nedávných zemětřeseních na Haiti a v Chile?

Zemětřesení vznikají z kombinace faktorů. Zemské tektonické desky se posouvají a způsobují tlak, který vybuchne v sopce nebo jako zemětřesení. To se stalo jak na Haiti, tak v Chile, ale v případě zemětřesení na Haiti to také mělo karmický původ z důvodu vnitřních tlaků na Haiti mezi řadou utlačovatelských vlád a lidmi samotnými trvajícími mnoho let. Tato výměna energie mezi lidmi a vládami, které utlačovaly lidi, vyústila v napětí. Výsledkem takovýchto vztahů plných napětí, je vytváření karmické situace, která, když se tektonické desky pohnou zajisté způsobí, že tam vypukne zemětřesení. Zemětřesení v Chile bylo způsobeno pouze pohybem tektonických desek. To nemělo žádnou karmickou příčinu jako na Haiti.

Zdá se že, sílí proces projevování občanské nespokojenosti – například v Řecku proti úsporným opatřením, vládním výdajům apod. Je to začátek růstu síly lidu, která případně zahrne uznání Maitréji – nebo přinejmenším Jeho priorit, Jeho myšlenek, a nakonec zesílí požadavky na to, aby byl více přítomen v mezinárodní televizi?

Ne. Až dosud je to převážně místní sobecká reakce na nepopulární vládní ‘škrty‘.

Zeptejte se prosím svého Mistra jaké jsou poslední údaje o (1) přebytku ve výrobě potravin a (2) celosvětovém počtu úmrtí spojených přímo s hladem a podvýživou.

(1) Kolem 12 procent. (2) Téměř 3 miliony lidí.

Četl jsem, že obraz Leonarda da Vinci ‘Madonna a Saint Giovannino‘ má v pozadí namalované něco, co vypadá jako UFO. (1) Je zlaté kolo v pozadí da Vinciho obrazu zobrazením UFO? (2) Znal da Vinci během svého život přímo Vesmírné bratry? (3) Existují další renesanční malby, které obsahují obrázky UFO?

(1) Ne. (2) Ano. (3) Ano, jeden z nich je v Courtauldově Institutu umění v Londýně.

11. ledna 2010 jsem poslouchal na BBC Rádio 4 jak Susan Richardsová diskutuje o přednášce, kterou měla v Královské geografické společnosti v Londýne a která se nazývala ‘Ztracené a nalezené Rusko‘. Hovořila o podivných pověstech, které slyšela během svého pobytu v Rusku, z nichž jedna se týkala prosperující, šťastné komunity ve vzdálené oblasti, která je Západu neznámá. Toto společenství je v kolem dokola těžce zamořené oblasti. Jsou tam také politické nepokoje. Vyskytují se tam v hojné míře paranormální jevy: záplavy pozorování ‘bytostí vzešlých z UFO a malých vlasatých ďáblíků‘. Osoba, která komunitu vede je přesvědčena, že se jedná o příznivé úkazy, vyvolané kosmickou inteligencí a vyslané s posláním, aby jim pomáhaly. Susan Richardsová dávalo do protikladu vedení této komunity, tedy vedení příkladem jako v Quakerské tradici, s vedením ‘seshora dolů‘ v Putinově Rusku. Co se tam děje?

Toto společenství je předsunutou základnou, inspirovanou Mistrem Ježíšem jako experiment života ve společenství.

Podpořte nás sdílením

Otázky a odpovědi z březnového časopisu Share International

Otázky a odpovědi z březnového časopisu Share International

Jak postupuje objevování se Krista – Maitréji na veřejnosti, jakým způsobem dojde k představení Vesmírných bratrů, příčiny zemětřesení na Haiti, jestli dále využívat fosilní paliva – odpovídá Mistr,- prostřednictvím pana Creme.

Číst více Číst více

Poskytl Maitréja ještě nějaké další televizní rozhovory?

V okamžiku, kdy to jde do tisku poskytl pět rozhovorů.

Děkuji Vám že jste se podělil o informaci týkající se prvního rozhovoru Maitréji, Světového učitele. Je to velká novina!

Uskutečnil se první rozhovor v době „okna příležitosti“ mezi Dnem díkuvzdání a Vánocemi?

Uskutečnil se v okně příležitosti, které je dosud otevřené.

(1) Bylo by možné poskytnout přibližný odhad jak dlouho to bude trvat od Maitréjova prvního rozhovoru (který se již uskutečnil) a Dnem deklarace? (2) Byla upřímná srdečná reakce lidí na strašné utrpení lidí na Haiti po zemětřesení v lednu 2010 jedním z faktorů, který umožnil Maitréjovi poskytnout první televizní rozhovor během tohoto okna příležitosti? (3) Maitréja, jak víme, nikdy neřekne, Kdo je až do Dne deklarace. Jak byl představen ve svém prvním televizním rozhovoru? (4) Jak bude uveden během svých dalších rozhovorů? (5) Budou Jeho rozhovory oznámeny dopředu stanicemi, které s ním budou vést rozhovory, i když ne jménem? Nebo budou všechny Jeho rozhovory v těchto pořadech dopředu neoznámené? Bude prostě dotazován bez předchozího oznámení jakéhokoliv druhu, i když by nepoužívali Jeho jméno?

(1) Ne, nemyslím si, ať už s jakoukoliv přesností, ale můj Mistr řekl, že se má za to, že by to pravděpodobně mohlo být relativně krátké období. (2) Ne. (3) Jako obyčejný člověk, jeden z nás. (4) Ovšemže stejným způsobem. (5) Bude to probíhat obvyklým způsobem, jen nebude použito Jeho skutečné jméno.

Nemohu najít nikoho, kdo by mi dal pocit, který by mi dal Maitréja, kdybych jej slyšel v televizi. Nevnímám žádné lidi s jakoukoliv duchovní energií, která by z nich vyzařovala když hovoří. Nejblíže k někomu obyčejnému má Raj Patel, autor knihy Hodnota ničeho, který se objevil v Democracy Now a v Colbert Report v roce 2010. Dokonce přiletěl z Indie do Londýna v roce 1977. Ten ovšem, jak se zdá, nemluví zas příliš o vytvoření nové civilizace založené na sdílení a spravedlnosti, jak by se dalo od Maitréji očekávat. Je to ve skutečnosti jen obyčejný člověk inspirovaný Maitréjou? Také popřel, že by byl Maitréjou, ale vyhovuje Vašim myšlenkám a záměru.

Maitréjovy myšlenky pronikaly po mnoho let všemi úrovněmi a tisíce lidí se těmito myšlenkami „inspirovalo“.

Domníváte se, že vystoupení Maitréji se uskuteční v roce 2012 na konci Mayského kalendáře, kterém mnoho lidí hovoří, nebo předtím? Velice Vám děkuji za odpovědi na takové množství našich dotazů.

Maitréjovo vystoupení na veřejnost již započalo tím, že poskytl rozhovory pro televizi. Jeho vystoupení se nevztahuje ani nezávisí na Mayském kalendáři, který končí v roce 2012. Nemá s tím jakoukoliv souvislost. Maitréja se Sám veřejně představí, až dostatečný počet lidí zareaguje na Jeho poselství spravedlnosti, míru sdílení a bude je uvádět do života.

Na otázku v září 2004 Benjamin Creme řekl, že 30 milionů lidí slyšelo o opětovném příchodu Maitréji, 20 milionů je otevřeno této možnosti a 2 miliony tomu opravdu věří. Mohl by Benjamin Creme uvést, jaké jsou tyto počty v současnosti, tedy víceméně po pěti letech?

Nyní to narostlo ze 30 milionů na 38 milionů, Z nich 7 milionů této události věří docela, přibližně stejný počet ji rovnou odmítá, zbytek si nechává otevřenou mysl pro možnost, že by to byla pravda.

Kolik lidí je nyní připraveno řídit se Maitréjovými idejemi?

Zhruba 1,8 miliardy.

Ukáže se Maitréja na svém „Dni deklarace“ ve své skutečné fyzické podobě? Myslím tím, že při svých návštěvách různých zemí, se objevoval lidem podle jejich vlastních tradic tak, aby jim to vyhovovalo.

P.S. Dosud čekám na to půvabné hvězdné znamení nad Glasgow!

(Poznámka: Mezi roky 1988 a 2002 se Maitréja zjevoval v různých přestrojeních stovkám náboženským shromáždění po celém světě.)

Ano. Dívejte se dál, „hvězda“ je stále zde.

Sledoval jsem Váš příběh už nějakou dobu a až do včerejška jsem dosud slyšel o příchodu Maitréji hovořit pouze na Vašich a na podobných stránkách. Včera jsem byl v práci v Omaze ve státě Nebraska udiven (zednické stavební práce), když jsem zaslechl hovořit svého mistra a jednoho zedníka o tvrzení Benjamina Creme, že Maitréja vystoupil na veřejnost. To vám jsou dva obyčejní zedníci v Nebrasce, které velmi dobře znám a které jsem NIDKY neslyšel hovořit o náboženství, UFOnech, konspiracích nebo o čemkoli jiném, než co představuje běžný život. Vaše zpráva se dostává ven. Doufejme, že to neskončí jako každý jiný „boží zásah“, který byl již v minulosti očekáván.

Zaručuji vám, že to tak neskončí. Tentokrát to je opravdu. Co však vaše zkušenost dokazuje je, že v Omaze v Nebrasce lidé určitě umí držet věci v tajnosti.

Jsou zmínky o tom, že Vesmírní bratři přistanou nějakou dobu poté, co Maitréja bude po světě veřejně známý. (1) Dojde k přistáním (a) po celém světě a (b) vyvolá to celosvětový zájem médií? (2) Budou se jejich posádky ukazovat, abychom viděli, jak vypadají? (3) (a) Budou promlouvat, (b) dost možná v televizi? (4) Budou se Vesmírní bratři scházet s někým z vlády? (5) Pokud je neuvidíme, tak mnoho lidí neuvěří, že skutečně jsou – velká většina může být podezíravá a myslet si, že lodě na obloze jsou pouze vyrobená plavidla řízená lidmi, která mají vytvořit nějaké zdání. Musí se stát něco velkého, aby to přesvědčilo lidi, že to je pravda, takže co přesně můžeme podle vás očekávat?

(1)(a)Ano. (b) Ano. (2) Ano. (3) (a) Ano. (b) Ne. (4) Ne. (5) Postupné a opatrné odhalování sebe samých.

Dostal jsem dnes 4. února 2010 dopis od přítelkyně. Sledovala před několika týdny v televizi předpověď počasí. Když televizní kamera zabírala nebe nad Tokiem, bylo vidět, jak se na obloze vznáší jasná průhledná světelná spirála. Zaslechla udivený povzdech reportéra, ale brzy začal hlasatel s předpovědí počasí. (1) Bylo tohle světlo jednou z „hvězd“? Já jsem o „hvězdách“ neslyšel od Maitréjova prvního televizního rozhovoru. (2) Můžeme ještě očekávat úkazy podobné norské světelné spirále?

(1) Ano. (2) Ano.

Nedávno se předmětem spekulací staly fotografie kulovitých objektů blízko povrchu Slunce. Je zjevné, že to není nový jev, ale teprve nedávno se to tomu začala teprve věnovat pozornost jako něčemu skutečně neobvyklému. Co lidi zajímá je, zda to jsou jen pouhé grafické artefakty nebo jde o opravdové kosmické lodě. Protože Benjamin Creme řekl, že ty obrovské lodě, které se ukazují jako „hvězdy“ se čas od času jdou „nabíjet“ ke Slunci, tak bych rád věděl, co se za těmito úkazy skrývá.

Jsou to kosmické lodě.

V lednovém a únorovém čísle Share International jste otiskli fotografii kruhu v obilí z 19. července 2009 blízko Martinsell Hill ve Wiltshire ve Spojeném království od Steve Alexandra. Nejenže je to úžasná fotografie, ale ten nádherný kruhový obrazec je také nejneobvyklejším tím, že jeho tvar je ukončen na okraji pole, místo aby přesahoval do sousedního pole, kde jak se zdá roste odlišná plodina. Propůjčuje to tak tomuto kruhu nedokončený vzhled. Když jsem zjistil, že tento kruh se objevil ve výroční Maitréjova příletu do Londýna v roce 1977, začalo jsem se ptát, jestli může ten nedokončený tvar znamenat ještě něco víc. Když si uvědomíme, že se teprve teď uskutečnil Maitréjův první rozhovor,ukazovali Vesmírní bratři minulé léto tímto tvarem, že Maitréjovo veřejné vystoupení je „téměř dokončené“? Nebo z toho chci vyčíst až příliš?

Dávám Vám drahý Holmesi za Vaše pokusy nejvyšší známku, ale tentokrát Vás Vaše představivost doběhla. Naši přátelé z vesmíru na poslední chvíli zjistili, že na sousedním poli je jiná plodina, která by nevyhovovala designu, takže to nechali nedokončené. Byl to také způsob jak říci: „Konec konců, jsme také jenom lidé.“ Jak prosté, Watsone, starý brachu. Váš Sherlock Holmes.

Zemětřesení, jež udeřilo na Haiti, bylo obzvlášť kruté, protože to je jedna z nejchudších zemí na západní polokouli. Jaká byla příčina zemětřesení? (1) Bylo ta způsobené karmicky, přirozeným pohybem zemských tektonických desek, nebo jiným důvodem? (2) Zabránili Mistři, aby tam nedošlo k ještě větším škodám? (3) Byli Mistři zapojeni do pomoci nemocným a umírajícím na Haiti?

(1) Je to karmické, následek dlouhého období napětí mezi chudými na Haiti, nejchudšími lidmi na obou Amerikách a dlouhou posloupností despotických a zkorumpovaných vůdců, kteří po desetiletí ovládali Haiti. (2) Ano. (3) Ano, jako vždy.

Mohl by nám Váš Mistr říci, kolik zhruba Haiťanů bylo zabito v důsledku zemětřesení v lednu 2010?

Kolem 200 000.

Po zemětřesení bylo vyvinuto organizované úsilí, aby byli na Haiti nasyceni lidé, kteří (již) hladověli. Myslím, že se toho zúčastnili i Spojené národy.

Chtěl bych se zeptat, jestli by ten mechanismus a struktura mohly zůstat, aby byly v budoucnosti využity Maitréjou a Jeho učedníky, když vezmeme v úvahu důležitost potravin (v tomto případě ve fyzickém smyslu) v souladu s učením předaným panem Benjaminem. Nicméně bych řekl, že to není záležitost zachování struktur, které je možné rychle vytvořit, ale inspirovaného dobra v srdcích lidí.

Souhlasím.

Pokud je to tak, jak říká Váš Mistr, že zásob ropy zbývá ještě a 78 let (předpokládám, že myslel „při současné nebo budoucí úrovni spotřeby“, protože každé snížení dostupných zásob, které by nastalo předtím, by způsobilo zmatek), znamená to, že se nemusíme zaměřovat na každé úsilí vyvinout čistou technologii, ale stačí čekat na „technologii světla“? Jaký by to mělo smysl to tak dělat, když současné solární a další technologie porostou dostatečně rychle na to, aby nahradily ropu (a uhlí a zemní plyn) předtím, než dojdou?

Musíme se „zaměřit na každé úsilí“ vyvinout čistou technologii. Máme pouze 10-15 let abychom to dokázali, než se nejhorší škody, které jsme napáchali na této planetě, stanou nevratné.

Je to pravda, že ropa není „fosilní palivo“, ale že se vytváří neustále hluboko v Zemi – jak navrhují někteří vědci, protože některá ropná pole jsou hlouběji než by fosilní vegetace mohla být pohřbena? A pokud ano, bude vždy aspoň trochu ropy zbývat?

Ne. Ropa je fosilním palivem a nevytváří se neustále. Vegetace byla pohřbena hlouběji, než by mnozí lidé uvěřili.

Podpořte nás sdílením

Raj Patel: Potraviny pro všechny a spravedlivá ekonomika

Raj Patel: Potraviny pro všechny a spravedlivá ekonomika

Na počátku tohoto roku vyšla již druhá kniha pana Raj Patela, aktivisty, akademika a spisovatele, a stala se rychle bestsellerem. Kniha s provokativním názvem „Hodnota ničeho“ (v originále The Value of Nothing) si vzala za titul vtipný postřeh Oscara Wilde „Lidé v dnešní době znají cenu všeho, ale neznají hodnotu ničeho.“

Číst více Číst více

Na počátku tohoto roku vyšla již druhá kniha pana Raj Patela, aktivisty, akademika a spisovatele, a stala se rychle bestsellerem. Kniha s provokativním názvem „Hodnota ničeho“ (v originále The Value of Nothing) si vzala za titul vtipný postřeh Oscara Wilde „Lidé v dnešní době znají cenu všeho, ale neznají hodnotu ničeho.“, který je starý více než století, ale stále aktuální. Odhaluje jeden ze základních mýtů současného ekonomického světa a sice přesvědčení, že skutečnou hodnotu čehokoliv nejlépe určí trh. Slepá víra ve fungování trhu byla hlavní příčinou ekonomického kolapsu posledních let, který nás nutí k zamyšlení, zda skutečně správně hodnotíme náš svět, když se spoléháme především na ceny. Na jednoduchém příkladu hamburgeru (nejznámějšího výrobku tzv. rychlého občerstvení v USA) ukazuje, jak tržní ceny mohou být dramaticky rozdílné od reálných. Hamburger stojí po celých Spojených státech kolem čtyř dolarů, patří tak mezi nejlevnější jídla vůbec. Někteří lidé si však dali tu práci a spočetli i tzv. skryté náklady, které s sebou tento výrobek nese. Jde především o to, že se vyrábí z rostlin, které se pěstují převážně na místě původních deštných pralesů, takže jeho výroba poškozuje biosystém, snižuje biodiverzitu, zvyšuje množství oxidu uhličitého, snižuje vytváření kyslíku a tak dále, často se při jeho výrobě používá velmi levná pracovní síla novodobých ekonomických otroků a jeho konzumace vede ke zdravotním problémům. Skutečná cena, kterou bychom za hamburger tak měli platit je pak kolem 200 dolarů. Z toho je vidět, že trh nevede k reálnému ocenění zboží, ale spíš se snaží skutečné ceny skrýt.

Jeho předchozí kniha Nacpaní a hladoví (orig. „Stuffed and Starved“) se zabývá otázkou distribuce potravin. Žijeme ve světě, kde asi jedna miliarda lidí trpí nadváhou a zároveň téměř stejné množství lidí Nacpaní a hladovínemá dostatek potravy. A přitom je na světě dostatek potravy pro všechny. Takže jde o problém distribuce. Kniha poukazuje na příčiny nespravedlivého rozdělování potravin ve světě. „Když zavedete globální trh s potravinami, tak zavedete vlastně dvě pravidla. První zní :Když máte peníze, tak si můžete koupit jídlo z celého světa. To je docela dobrá věc a dělají to všechny bohaté státy jako například USA, v Evropě a podobně. Zavedete ale také druhé pravidlo, které říká, že když nemáte peníze, tak hladovíte.“ A to se také děje a to nejen v tzv. rozvojových zemích. Dokonce v těch nejbohatších zemích je mnoho lidí o hladu. V USA trpí v současnosti asi 40 milionů lidí nedostatkem potravy. Proč je tomu tak? Je snad nedostatek potravin? Pro názornost přirovnává současný světový potravinářský průmysl ke sklence na šampaňské. Velkou trychtýřovité nádobě, která se uprostřed zužuje v tenkou stopku a dole se opět rozšiřuje. Široké hrdlo přestavuje zemědělce z celého světa. Obrovské množství výrobců, miliony farmářů. Uprostřed je několik málo světových distribučních společností, které ovládají trh a dole je 6 miliard spotřebitelů = všichni lidé, kteří potřebují denně jíst. Takhle trh funguje víceméně ve všech komoditách. Několik velkých hráčů určuje pravidla pro celý trh. Kdo na tom nejvíc vydělává? Farmáři? Jistě také něco dostanou, ale aspoň v západních zemích žijí farmáři hlavně z dotací od státu. Jejich výdělky se však v žádném případě nedají srovnávat s výdělky distribučních společností. V Indii byly kdysi hladomory průměrně více jak za sto let. Poté co však přišli Britové jako kolonizátoři a násilně zavedli trh s potravinami, začaly se objevovat hladomory průměrně každý čtvrtý roku. Produkce a efektivita sice výrazně stouply, ale zemědělcům, ani dalším obyvatelům to vlastně nic nepřineslo. Velkou část produkce totiž skoupila Británie a místní lidé trpěli nakonec hladem, protože neměli dost peněz, aby si mohli potraviny za tržní cenu koupit. A takhle podobně to je ve světě dodnes. Například Haiti bylo kdysi potravinově nejbohatší a soběstačnou zemí v Latinské Americe. Nyní je nejchudším státech Ameriky a musí spoléhat na potravinovou pomoc. Po otevření svého trhu nebylo totiž schopno konkurovat bohatě dotovaným farmářům z USA.

Raj Patel (čti „RáRaj Pateldž Patel“) pochází z Indie a s rodiči přiletěl v roce 1977 do Londýna. Žil také v africkém Zimbabwe a po vyhoštění se usadil v Kalifornii, kde začátkem roku získal americké občanství. Studoval na prestižních západních univerzitách v Británii a USA (University of Oxford, the London School of Economics a Cornell University). Přispívá do velkých pokrokových novin a časopisů. Nyní pracuje v San Francisku v Ústavu pro potraviny a rozvojovou politiku (The Institute for Food and Development Policy). Pohotový a poutavý řečník, který dovede použít i břitký humor a ironii o sobě prohlašuje, že není žádným Mesiášem, ale jen „zlobivým klukem“. Je činný v několika mezinárodních hnutích a říká o sobě, že protestoval na čtyřech kontinentech. Nebojí se atakovat i ta nejposvátnější tabu moderního světa a dovede zaujmout posluchače i na svých přednáškách a televizních vystoupeních. Od minulého roku měl již několik rozhovorů pro alternativní zpravodajský kanál „Democracy Now!“( http://www.democracynow.org/) a 12. února vystoupil v jednom z nejúspěšnějších amerických talk show The Colbert Report (http://www.colbertnation.com). Od té doby se pozvání na přednášky a vystoupení jen hrnou. Dá se tedy očekávat, že o něm ještě uslyšíme.

Rozhovor pro Colbert Report

Podpořte nás sdílením

Otázky a odpovědi z lednového a únorového časopisu Share International

Otázky a odpovědi z lednového a únorového časopisu Share International

Kodaňská konference o klimatu 2009, útok na letadlo Northwest Airlines, světelná spirála v Norsku, neobvyklá pozorování ‘hvězdy’, zázraky a znamení jsou předmětem otázek na které odpovídá pan Creme.

Číst více Číst více

„Dnes podniklo 56 novin ve 45 zemích bezprecedentní krok tím, že promluvily jedním hlasem prostřednictvím společného úvodníku. Činíme tak proto, že lidstvo čelí vážnému nebezpečí.“ To byl bezpříkladný krok, který učinili vydavatelé novin po celém světě vpředvečer kodaňské klimatické konference v prosinci 2009.

Bylo toto společné úsilí inspirované Duchovní hierarchií? Pokud ano, který Mistr to byl? Máme očekávat více takových historických událostí v následujících měsících?

Ano, Maitréja. Tento druh akcí skupin lidí v různých odvětvích společnosti bude v následujících měsících a letech narůstat a formovat se. Média jsou vskutku hlasem lidí, který odráží jejich touhu po akci na záchranu planety a tento druh akcí bude pokračovat tím či oním způsobem až do té doby, kdy už další iniciativa nebude třeba.

Poté, co světoví vůdci nedosáhli dalekosáhlé dohody na prosincové Konferenci Spojených národů o klimatu v Kodani v roce 2009, vynořila se nařčení týkající se důvodů tohoto nezdaru.

Bylo to kvůli (1) Číně a do jisté míry i Indii, které mají stále ještě rostoucí ekonomiky a chtějí ochránit své vlastní ekonomické zájmy?; (2) zájmům hospodářství a korporací, reprezentovaných hlavně Americkou hospodářskou komorou, která brání jakýmkoliv opatřením, která by zasáhla do jejich svobody znečišťovat podle libosti; (3) dánskému ministerskému předsedovi, který chtěl nějaký výsledek za každou cenu a dojednal slabou a částečnou dohodu mezi několika vybranými státy?

(1) Ano (2) Ano. (3) Ne.

Má se podle Hierarchie Mistrů Pán Maitréja plně objevit před rokem 2012? Nebo je to plánováno v roce 2012?

Není plánem, aby se to událo v roce 2012 nebo k jakémukoliv jinému datu. Je naděje a očekávání, že se tak stane ve velmi blízké budoucnosti.

Budou čas a datum Maitréjova Dne deklarace dopředu oznámeny?

Ano, média ten čas oznámí.

Ukazují se náznaky toho, že údajný pokus 25. prosince 2009 vyhodit do povětří letadlo Northwest Airlines v Detroitu nebyl tím, k čemu jsme byli navedeni věřit, ale že byl ‘hraný‘.

(1) Byla to součást plánu dát Spojeným státům záminku k zesílení jejich vlivu v oblasti Perského zálivu (tím, že ukáží prstem na Jemen), nebo chtěli zajistit ropné zdroje nebo jiné geopolitické zájmy? (2) Bylo to kvůli poskytnutí záminky umístit na letištích po světě skenery celého těla, což poskytne obrovské zisky výrobcům skenerů? (3) Bylo to pokusem Republikánů a /nebo zájmů korporací zastrašit prezidenta Obamu, nebo jej donutit, aby se ukázal jako ‘silný‘ v takzvané ‘válce proti teroru‘?

(1) Ne. (2) Ne. (3) Ne. To je další ukázka ‘konspirační teorie‘, která, jak se zdá, nachází odezvu především v Americe. Jaké jsou ‘náznaky‘ toho, že tyto otázky jsou namístě? Proč lidé nemohou pochopit, že tyto události jsou prostě skutečností? Zdá se , že lidé obecně, ale zvláště v Americe, ztratili důvěru v řeči politiků, což je pochopitelné. Ale člověk by se měl řídit zdravým rozumem a zbavit se myšlenkových bludů.

(1) Do jaké míry byl teroristický incident z 25. prosince 2009 při letu z Amsterodamu do Detroitu pokusem ‘temných sil‘ planety zdržet Maitréjovo veřejné vystoupení? (2) Do jaké míry se kvůli tomu Maitréjovo vystoupení zdrželo? (3) Do jaké míry byli Mistři zapojeni do toho, aby bylo zajištěno, že bomba skutečně v letadle nevybuchne?

(1) Vůbec ne. (2) Maitréjovo vystoupení se tím nezdrželo. (3) Vůbec ne.

12. prosince 2009 ve městě Jinotegy v Nikaragui našlo dvanáctileté děvčátko obraz Panny z Guadalupe na podlaze jejich domu, kde je oltář Madony. Její teta jej zkoušela utřít mopem, ale nemohla s tím nic udělat. Je to skutečný zázrak?

Ano, je to opravdový zázrak vytvořený Mistrem, Který byl Madonou.

Může se stávat, že astronomové si všimnou ‘hvězdy‘, ale protože nevědí, jak tento úkaz vysvětlit, ohlásí to jako nově objevenou planetu nebo asteroid?

Nemyslím si, že se to skutečně děje, spíše, protože profesionální astronomové (pokud však nevěří tomu, co jsem já o ‘hvězdě‘ řekl) nemají žádnou cestu, jak by vysvětlili tyto ‘zářící objekty‘, mají tendenci je ignorovat.

Četl jsem článek v novinách The Examiner (z 10. prosince 2009) nadepsaný „Norská světelná spirála – zásah UFO / ET zmařil let rakety?“ Psali v něm, že Rusové vypustili v té oblasti raketu, která selhala a pokračovali: „Už se stalo mnoho případů, kdy zkoušky raket s jadernými hlavicemi selhaly kvůli zásahu UFO. Způsobila mimozemská inteligence selhání ruské rakety, aby vytvořila světelnou spirálu, protože věděla, že to získá světovou pozornost během návštěvy prezidenta Obamy v Norsku? Udělali to mimozemšťané proto, že dobře věděli, že Obama bude o zákazu jaderných zbraní diskutovat během svého projevu při udělování Nobelovy ceny míru?“ Článek také podává zprávu od očitého svědka setkání s UFO v roce 1964 od bývalého nadporučíka leteckého vojska USA, profesora Roberta Jacobse, který byl zavázán až donedávna mlčenlivostí. Další lidé prozradili také podobné věci.

Skutečně Vesmírní bratři ‘zasahují‘ při testech jaderných raket?

Ne, 9. prosince 2009 neproběhl žádný test jaderné rakety, ruské ani jiné. Přísně se dodržuje dohoda mezi Ruskem a západními mocnostmi, že ‘druhá strana‘ je vždy o takové zkoušce dopředu informována (aby se odstranilo nebezpečí, že některá ze zúčastněných stran začne 3. světovou válku). Spirála nad Norskem byla vytvořena kosmickou lodí (ve skutečnosti Maitréjovou ‘hvězdou‘), která vystoupala na nebe zpoza hory a pak pečlivě a záměrně vytvořila spirálu. Celá událost trvala 12-14 minut a nezpůsobila žádny dopad trosek.

Během let bylo několik spirálovitých kruhů v obilí. Je nějaká spojitost mezi spirálovitým světlem, které bylo vidět nedávno nad Norskem a spirálovitými kruhy v obilí?

Ano. Obojí vytvářejí vesmírné lodě ze sesterských planet našeho systému. Spirála na obloze v severním Norsku byla vytvořena ‘hvězdou‘, která se ukázala jako Zvěstovatel Maitréjova vstupu do veřejné činnosti.

Nejdříve jsem byl velmi nadšený ze zpráv o úkazu nad Norskem. Chci teď vidět všechny pohledy na ‘hvězdu‘, které se lidem po celém světě naskytly. Pak ale celonárodní noviny přinesly zprávu, že to byla vlastně zbloudilá raketa z ruské ponorky. (1) Snaží se nás média úmyslně zmást co se týče pravé povahy této události, aby zabránila příchodu Maitréji a všem změnám, které On přinese lidstvu?

(2) Slyšela jsem, že Rusové přiznali, že vypálili raketu, která nefungovala.

(1) Ano, ano a ještě jednou ano. Dělají jako obvykle co mohou, aby zmátla lidi, ale to nejde navždy. Lidé se vzepřou takovému způsobu matení. (2) To bylo použito jako vysvětlení, ale není to pravda. Ve skutečnosti Rusové popřeli, že by nějakou raketu vypustili.

Vypadá to, že Norsko má zvlášť důležitou roli co se týče ‘hvězdného‘ znamení. První fotografie, podle mne, pak hvězda tvaru kříže a nyní nádherná a úchvatná spirála. Mohl byste to vysvětlit?

Má s tím něco společného paprsková struktura Norska?

Ne, to jsou čistě náhodné shody okolností. Jsme ale rádi, že lidé z Norska byli dostatečně pohotoví, aby o sobě dali veřejně vědět.

Moje rodiny a já žijeme v Lipsku v Německu a já jsem velmi často vídal ‘hvězdu‘. 2. prosince 2009 okolo 22:30 jsme ale moje žena a já viděli něco velkolepého. Chtěl bych se zeptat, zda jsme viděli všechny čtyři ‘hvězdy‘ za Měsícem na východě? Blikaly různými barvami od modré po červenou a vytvořily kosočtverec.

Velmi Vám děkuji za Vaši odpověď a za práci, kterou jste tolik let vykonával. Těším se až uvidím Maitréju v televizi. (D.K., Lipsko, Německo)

Ano, toto shromaždování čtyř ‘hvězd‘ je novým dějstvím a dochází k němu stále častěji. Děkuji Vám za milá slova.

Na Štědrý den jsem šel spát v 1:30 ráno. Noc byla docela oblačná a hvězdy vypadaly jako bílé body, ale před svým oknem jsem viděl hvězdu, která byla jiná než ostatní: vyzařovala jasně zlatavé světlo, skutečně! Nikdy jsem takovou zlatou hvězdu na obloze neviděl a byl jsem velice překvapen. A k tomu byla tato hvězda obklopena mnoha zářícími paprsky různých barev s jasnými body na obvodu. Vypadalo to jako velká pavoučí pavučina: ostatní hvězdy nevytvářely takové efekty. Myslel jsme v tu chvíli na Hvězdu Betlémskou. Mohl byste mi prosím říci, zda se jednalo o ‘hvězdné‘ znamení nebo ne? (F. L., Francie)

Ano, vskutku ten objekt připomínající hvězdu, který jste viděl, byla Maitréjova ‘hvězda‘, Zvěstovatel Jeho vystoupení v americké televizi (ale jako ‘jednoho z nás‘, ne jako Maitréji).

30. června večer jsem byli v EPCOT centru v Disneylandu na Floridě. Když jsme odcházeli kolem 10. večer východního času, všimla jsem si jasného světla na západě. Byl to Jupiter nebo ‘hvězda‘? (J. W., Harward, Massachusetts, USA)

Byla to ‘hvězda‘, Zvěstovatel Maitréji.

Asi 21. listopadu 2009 mezi 4. a 5. hodinou ranní jsem viděl na horizontu nádherný zářící objekt. Odešel jsem z místnosti asi na 2 minuty a když jsem se vrátil, tak zmizel. Byl tak krásný a zářící, že jsem přemýšlel, co by to mohlo být. Často vidím v noci velmi jasné hvězdy, když se dívám z okna. Je některá z nich ‘hvězdou‘?

Tyto události mne začaly přinášet do mého života pocit naděje a nepochybuji, že i dalším, takže Vám děkuji za Váš časopis. (K. C., Wellington, Nový Zéland)

Ano, ten zářící objekt byl skutečně Maitréjovou ‘hvězdou‘.

4. prosince 2009 jsem šla v sedm večer po práci na autobusovou zastávku v Surrey, British Columbia, v Kanadě, když jsem uviděla na východní obloze něco, co jsem pokládala za ‘hvězdu‘. Následující noci jsem uviděla tu samou ‘hvězdu‘ a také jednu na jižní obloze. 25. a 28. prosince jsem viděla po práci tu samou ‘hvězdu‘ a domnívám se, že jsem viděla ty samé ‘hvězdy‘ ve White Rock, kde žiju. Jsou největšími a nejjasnějšími hvězdami na obloze, ale občas se zdá, jako by chtěly upoutat moji pozornost abych si jich všimla. Zdálo se, že se pohybují, když jsem je požádala, aby potvrdily, že jsou ‘hvězdami‘. Jsou to ‘hvězdy‘ našich Vesmírných bratrů?

Co bych tak asi přitom měla dělat, nebo kdokoliv jiný, když je vidí? Dostává se nám požehnání? Smíme klást otázky, nebo jen máme být vděčni za zážitek? (J. C., White Rock, British Columbia, Kanada)

Tato pozorování jsou skutečně Maitréjovými ‘hvězdami‘, které jsou ovšem obrovskými kosmickými loděmi. Máte pravdu, když si myslíte, že přitahují Vaši pozornost a odpovídají na Vaše žádost, aby se pohnuly. Nemusíte ‘dělat‘ nic, ale říkat o ‘hvězdě‘ co nejvíce lidem. Je to Zvěstovatel Maitréji, který poukazuje na Jeho vystoupení v americké televizi (ale ne pod jménem Maitréja).

Podpořte nás sdílením

Maitréja vystupuje do popředí

Maitréja vystupuje do popředí

Poté, co mu připravil cestu Jeho Posel, ‘hvězda’, Maitréja, Světový učitel poskytl svůj první rozhovor v americké televizi. Miliony lidí Jej slyšeli mluvit jak v televizi tak po internetu.

Číst více Číst více

Jeho veřejná mise započala.

Byl představen nikoliv jako Maitréja, Světový učitel a Vedoucí Duchovní hierarchie, ale jednoduše jako člověk, jeden z nás. Tímto způsobem si „zajišťuje, že lidé Jej budou následovat a podporovat pro pravdivost a správnost Jeho myšlenek a nikoliv kvůli Jeho postavení.“

Mluvil s vážností o potřebě míru, kterého je možné dosáhnout jedině nastolením spravedlnosti a sdílením světových zdrojů.

Je to první z mnoha takových rozhovorů, které poskytne v USA, Japonsku, Evropě a jinde, aby přinesl světu Své poselství naděje.

 

Benjamin Creme

14. ledna 2010

Nahoru

Podpořte nás sdílením

Otázky a odpovědi z listopadového časopisu Share International

Otázky a odpovědi z listopadového časopisu Share International

Co vyzařuje `hvězda´ a jak reaguje na lidi? Co to je naděje? Kdo jsou Síly světla? Co u nás dělají Vesmírní bratři? Pan Benjamin Creme odpovídá na otázky čtenářů a posluchačů.

Číst více Číst více

Někteří lidé, kteří spatřili Hvězdu, hlásí, že měli pocit, jakoby cítili energii, která z `hvězdy´ vyzařuje. Děje se to skutečně?

Ano. `Hvězda´ (tedy všechny čtyři) opravdu vyzařuje energii, kvalitu, kterou bychom obvykle ztotožňili s láskou. To je důvod, proč někteří lidé říkají, že Hvězdu milují a chovají ji v úctě jako něco posvátného.

Nemyslím si, že jsem viděl `hvězdu´, ale byl bych tomu velmi rád. Pokud někdo silně touží `hvězdu´ vidět, je možné, že se dočká odezvy a opravdu ji spatří?

Ano. Několik lidí již tento fenomén zaznamenalo. Měli bychom si pamatovat, že `hvězda´ je vesmírným plavidlem s lidmi uvnitř, a oni jsou těmi, kdo zachycují naše touhy a reagují na ně.

Viděl jsem `hvězdu´ 2. března 2009, jak bylo také potvrzeno v Share International. (1) Odvíjejí se pozorování `hvězdy´ podle osobní karmy jednotlivce, jeho odpovědnosti o ní informovat nebo z podle jiné příčiny? (2) Jaká je nejefektivnější cesta ke zlepšení informovanosti lidí, a tudíž možnosti uspíšení prvního rozhovoru s Maitréjou, případně Dne Deklarace?

(1) Ne. `Hvězdu´ může spatřit každý. (2) Kontaktujte média a sdělte jim Vaše pozorování a požadujte po nich, aby kladly otázky k tomuto neobvyklému fenoménu.

Před nedávnem jsem odeslal e-mail na Share International s otázkou, zda se `hvězda´ objevila nad městem Glasgow, a obdržel jsem e-mail – domnívám se, že osobně od pana Creme, kde uvádí, že se sám pokusí zařídit, aby se `hvězda´ ukázala nad mou oblastí, a žoviálně to komentuje, že má na Glasgow velmi milé vzpomínky, ovšemže proto, že je jeho rodištěm. Byl jsem úplně nadšen, že mi odpověděl na můj e-mail, nečekal jsem to. Zajímalo by mne, zda se již `hvězda´ objevila nad Glasgow, protože se obávám, že jsem ji mohl propást, protože jsem byl v poslední době na dovolené. Není to tak, že bych ji tak zoufale potřeboval spatřit, ale říkal jsem dětem, že se již brzy objeví a nerad bych je zklamal. Nepřeji si ale, aby byl na nikoho vyvíjen jakýkoliv nátlak, a v poslední řadě pak na ty, kdo létají v těch `plavidlech´. Děkuji Vám za trpělivost a porozumění a přeji zdraví všem, co pracují pro Share International. Pokračujte v téhle dobré práci.

Nepřestávejte se dívat na nebe.

Jaký je rozdíl mezi pravou a falešnou nadějí?

Pravá naděje vyzařuje z Duše a je tudíž duchovní kvalitou. Plní člověka touhou vyhledávat a vizualizovat si snahu o budoucí zlepšení a je tudíž silou, jež pohání samotnou evoluci. To je důvod, proč je naděje pro lidstvo základním aspektem života. Falešná naděje na druhou stranu, je vyjádřením emocionální touhy po víře, pomoci a bezpečí. Je v podstatě výsledkem strachu a často vede ke zklamání.

Ve Spojených státech na kanále SYFY existuje program nazvaný `Cílem je pravda´. Jde o faktografický pořad o týmu vyšetřovatelů, vedených výzkumníkem Joshem Gatesem, který cestuje po světě a vyšetřuje nevysvětlitelné záhady. V epizodě, která se poprvé vysílala 7. října 2009 byl tento tým v Chile, kde vyšetřoval tvrzení o paranormálních jevech, které obklopují opuštěnou důlní šachtu, v níž se údajně nacházejí bytosti z vesmíru. Místní Chilané také vídali nenormální světla na obloze. Po noci strávené v důlní šachtě, kde se výzkumníci setkali se záhadnými jevy, někteří z členů týmu vyšli z šachty. Téměř okamžitě uviděli a nafilmovali velmi jasnou bílou hvězdu, kterou vedoucí týmu Josh Gates popsal jako „mizející jako pára a tančící dokola“. Během vysílání o ní mluvili také jako o Hvězdě. Po krátké chvíli velmi rychle zhasla.Jejich parabolický talíř (zařízení na zesilování zvuku) začal vydávat podivné zvuky, jaké tým vůbec nedokáže vysvětlit, zvláště když uvážíme, že disk nebyl k ničemu připojen a je určen k pasivnímu přijímání zvuku a ne k tomu, aby něco vysílal. (1) Byla tato `hvězda´ vskutku onou `hvězdou´ (jedním ze 4 UFO), které tvoří současnou `Hvězdou Betlémskou´, nebo jen normální UFO? (2) Má tato `hvězda´ nebo Vesmírní Bratři co do činění s těmito několika podivnými jevy, které tým zažil v důlní šachtě?

(1) Ano, byla to `hvězda´. (2) Ano. Vesmírní Bratři užívají tuto důlní šachtu.

Kdo jsou Síly světla?

Pojmem Síly světla chápeme Duchovní hierarchii naší planety: Krista a Jeho skupinu Mistrů, Kteří tvoří spolu se všemi Jejich učedníky Síly světla. Jde o 63 Mistrů včetně tří Velkých Mistrů (jedním z nich je Maitréja), zapojených do evoluce lidstva. Shromažďují kolem sebe spoustu lidí z celého světa, aby s Nimi spolupracovali v tomto nadcházejícím čase. Někteří s nimi pracují již nyní, jiní teprve budou. Existuje velká nová skupina lidi vytvořená Maitréjou v roce 1922, zvaná Noví skupina služebníků světa. Neexistuje žádná vnější adresa, na které byste se k nim mohli připojit. Jste vybírán podle svého postoje k životu. V této skupině působí 4-5 milionů lidí, kterých jsou dva druhy: malá vnitřní skupinka lidí, kteří přímo přijímají instrukce přímo od Mistrů a mnohem širší skupina těch, kteří nedostávají pokyny od Mistrů, ale postupně od své vlastní duše. Můžeme je najít v každé oblasti života a v každé zemi: v politice, ekonomice, vědě, náboženství, v umění, v sociální a vzdělávací sféře, aj. Reagují na potřeby lidstva. Na počátku třicátých let v jedné knize Agnijógy, publikované Agnijóga společností, Maitréja sám řekl: „Byla doba, kdy 10 spravedlivých lidí mohlo spasit svět. Pak přišla doba, kdy ani 10 000 na to nestačilo. Já jich povolám jednu miliardu.“ Před pěti nebo šesti lety jsem se zeptal svého Mistra: „Našel Maitréja už svou miliardu lidí?“ Odpověděl, že dokonce 1,5 miliardy, takže má o půl miliardy víc, než potřebuje. Toto číslo vzrostlo nyní na 1,8 miliardy lidí. Právě oni utvářejí ony Síly světla. Maitréja povolává ty, o kterých dopředu ví, že budou souhlasit a že budou ostatní učit, aby také kladně zareagovali. Není třeba, aby na Maitréju zareagovalo celé lidstvo, stačí jen určitý podíl – kritické množství. Síla světla zahrnují samozřejmě i Vesmírné bratry z jiných planet našeho solárního sytému, zvláště pak z Marsu a Venuše, z našich sousedních planet.

Jaký je smysl této frenetické činnosti UFO, pozorované zejména v UK, ale nyní i po celém světě?

Skutečným smyslem je „shromážďování Sil světla“. Duchovní hierarchie, Kristus a jeho skupina Mistrů tvoří společně se všemi Jejich učedníky Síly světla naší planety. Jsou posíleni vesmírnými plavidly ze sousedních planet, které, jak jste správně řekl – přicházejí ve stále větších a větších počtech. Jsme součástí solárního systému, integrovanou jednotkou. Můj Mistr napsal v březnu roku 2007 článek, ve kterém hovořil o tomto shromažďování Sil světla: jak z naší planety, tak z našich sesterských planet v našem solárním sytému. To je důvod, proč nyní pozorujeme tolik aktivity UFO. Jsou skutečné a pocházejí převážně z Marsu a Venuše, ale také z Jupiteru a Saturnu a z dalších planet. Většina lidí věří tomu, co se jim říká – že na Venuši nebo na jiných planetách neexistuje život. Nicméně vesmírné lodě, UFO, hlavně z Marsu a Venuše, což jsou naše sousední planety, byly pozorovány tisícovkami lidí již řadu let. Vlády zemí na celém světě popírají již přes 60 let existenci UFO, jejichž aktivity na nebi jsou čím dál častější. Vlády vodily dosud veřejnost za nos kvůli svým vlastním zájmům, asi ne vždy úplně čistým. Usilovaly o popření existence UFO, létajících talířů, ačkoliv lidé, jež je spatřili, dobře vědí, že jsou na naší obloze trvala přítomné. Je zvláštní, že zatímco existenci UFO popíraly, současně se snažily očerňovat obyvatele těchto „neexistujících“ plavidel jako zákeřné bytosti, ohrožující blahobyt lidstva. Jaký je motiv pro toto podivné skrývání senzačních událostí? Vlády by řekly, že chtějí předejít panice, ale pod těmi slovy se skrývají nepřiznané obavy ze ztráty kontroly a moci, o což by se přívětivý přístup k Vesmírným bratrům jistě postaral. Vlády vědí, že pokud lidstvo pozná, že vesmírné lodě na našem nebi nejsou naši nepřátelé, ale naopak jsou tu, aby pomáhaly a zmenšovaly utrpení lidstva a to se svými pokročilými technologiemi, lidé by požadovali, aby došlo k jejich vlídnému přijetí, a aby jejich dokonalejší nauka byla dostupná všem. Vědci na Zemi popírají důkazy o existenci jakékoliv formy života na Marsu a Venuši i na jiných dalších planetách. To je výsledek jejich nedostatečného porozumění skutečnému rozpětí hmoty. Vědci uznávají tři úrovně – pevnou, kapalnou a plynnou, a nad nimi již nemají žádné technologie, kterými by mohli provádět měření. Proto věří, že „víc“ už nic neexistuje. Jenomže Mistři a všichni studenti esoteriky vědí, že existují čtyři další skupenství hmoty nad plynem – éterické úrovně hmoty. Právě na éterických úrovních můžeme najít „život“ na sousedních planetách. Od Marsu, kde existuje na nejnižších éterických úrovních až k mimořádně pokročilým planetám jako jsou Vulkán, Venuše, Jupiter, Saturn a planetám jako je Merkur, Uran a Neptun. Venuše, „druhé já“ naší Země, jež je v posledním ze svých sedmi „cyklů“ neboli inkarnací (ekvivalentní k našim sedmi inkarnačním zkušenostem), zatímco Vulkán je již úplně dokonalý. Vesmírné lodě z těchto planet vytvářejí kruhy v obilí, jež jsou v největším počtu k vidění ve Wiltshire v jihozápadní Anglii, protože Maitréja je v Londýně. Tyto kruhy v obilí jsou pro lidi, kteří tvoří posádku těchto lodí, vizitkami, aby potvrdili, že jsou zde; bez toho, aby vylekali lidi nebo narušili naši svobodnou vůli. Tyto lodě jsou zkonstruovány tak, že v několika sekundách dokážou vytvořit nejsložitější tvar o průměru několika stovek metrů – tak pokročilé mají technologie. Také se podílejí na úkolu udělat naši planetu obyvatelnější. Putují naší oblohou, čistí a neutralizují velké množství jaderného odpadu a všeobecné jedovaté špíny, kterou vypouštíme do atmosféry. Karma jim nepovoluje zcela vyčistit planetu, ale v hranicích daných karmou to dělají. Jinak by byl život na této planetě vskutku bolestný: umíralo by mnohem více lidí, než nyní; mnohem více lidí by trpělo Alzheimerovou chorobou a den za dnem bychom se více a více dusili. Máme tedy vůči Vesmírným bratrům obrovský dluh. Maitréja, až bude vyzván, o Vesmírných bratrech pohovoří. Jsou to naši bratři a sestry z vlastního planetárního systému. Pracujeme společně; Hierarchie na všech planetách pracují společně v jistém druhu meziplanetárního parlamentu. Jsou také zapojeni do obrovské práce na replikaci sítě našich magnetických polí na povrch naší planety -. To připravuje cestu „vědě světla“, což je technologie budoucnosti. Ta nám dá totální, neomezenou bezpečnou sílu pro všechny naše potřeby. Je tedy zřejmé, že mají daleko k představě „vetřelců“, zákeřných monster – jak dosud často bývají prezentováni. Vesmírní bratři jsou na duchovní misi, aby nám pomohli všemi způsoby v mezích zákonů karmy udržet stabilitu a budoucí zdraví naší planety Země.

Nedávné události v USA naznačují, že jisté síly dospěly k rozhodnutí, že na Zemi je příliš mnoho lidí, a vymýšlejí metody, jako např. očkování, aby způsobily pandemii, která by s tím skoncovala. Co může člověk dělat, abych to zastavil nebo ochránil sebe a své milované?

To je jen další z těch konspiračních teorií, které se šíří tak pravidelně z USA. Nemají vůbec žádné opodstatnění. Buďte v klidu!

Podpořte nás sdílením

Světelná spirála nad Norskem

Světelná spirála nad Norskem

Co znamená obrovská světelná spirála, která ohromila obyvatele Norska včetně astronomů, ale byla prý vidět i ze vzdáleného Londýna?

Číst více Číst více

Co znamená obrovská světelná spirála, která ohromila obyvatele Norska včetně astronomů, ale byla prý vidět i ze vzdáleného Londýna?
Není to nic jiného, než další ze světelných úkazů, které vytváří nová „Hvězda“. Pan Benjamin Creme to uvedl v nedávném rozhovoru pro americkou rozhlasovou stanici WRPI a poté se tato zpráva objevila i na internetových stránkách Share International. 12. prosince minulého roku oznámila nadace Share International, že brzy bude vidět po celém světě velký a jasný světelný zdroj podobající se hvězdě (zde). Představuje znamení bezprostředního vystoupení Maitréji, Světového učitele, v prvním televizním rozhovoru, který se uskuteční v USA. „Hvězda“ je ve skutečnosti jednou ze čtyř obrovských vesmírných lodí, které nyní létají kolem Země. Zprávy o této nové „Hvězdě“ dostává Share International z celého světa a počítají se již na stovky a některé z nich jsou vidět i sekci Hvězda. Mnoho videozáběrů lze také nalézt na YouTube.

Například z televize RT a od amatérů zde.

Nedávný světelný úkaz nad Norskem je rozšířením činnosti těchto kosmických plavidel a poskytuje nezvratný důkaz o jejich skutečné existenci. Podle informací ze Share International jsou v blízké budoucnosti plánovány další podobné úkazy.

Nahoru

Podpořte nás sdílením